laupäev, 3. jaanuar 2009

Jõulud



26.12.08



Üle laia lageda
liivase ja kuivand maa
sõitis külla jõulumees
kristalses täheöös.

Niisiis esimest korda minu lühikese elu jooksul veetsin ma oma jõulud Eestist eemal. Kunagi ammu olen ühe korra uut aastat vastu võtnud välisriigis (Rootsis) aga jõulud olen siiani alati koduste seinte vahel vastu võtnud.
Nagu arvata, tulid sel korral jõulud seega väga teistsugused kui varem olnud on. Õues prõksuva pakase asemel kuum päike ja higist leemendavad inimesed. Maru elamus. Jõulutunnet niiväga sel korral ei olnud. Esimest korda tekkis hetkeks koduigatsus. 25-nda hommikul üles ärgates (enne vanavanematele ja kodusse helistamist) mõtlesin igatsusega selle peale, kuidas oleks kodus olla – Klood Debyssii viskaks Pille kirikusse ja teistega saaks Viljandi lossimägedes paksu lume sees sumbata ja Manni lossikraavi lükata. Käremaruvahva oleks.
Sel aastal läks aga teisiti. Neljakesi (mina, Mario, Kätlin ja Anna) läksime sellisesse vahvasse kohta nagu Town of 1770 ja Agnes Water. Kui paljud eestimaalased on jõule rannas 27-kraadises vees sulistades jõulusid tähistanud? Jõulumees mind väga ära ei spankinudki – ühe kingi ja 2 jõulukaarti sain isegi ;) Ju siis olin läinud aastal ka midagi head korda saatnud.
Jõuluõhtu sööming oli sel korral ka erinev. Verivorstist, hapukapsast, ahjulihast ja kartulist tundsin küll puudust. Menüüs oli meil puuviljad, bbq asjandused, arbuusid, salat, õlu ja siider. Vana Tallinn, mille ma Tallinnas enne lennuki peale minekut kaasa ostsin (ja mida teistele suure suuga olin lubanud 1770-s pakkuda), unustasin hostelisse :P Küll see mõnel teisel päeval marjaks ära kulub.
Esimest korda elus magasin rannaliival ilma miskite telgisarnaste ega magamiskoti sarnaste abivahenditeta. Elu nagu muinasjutus! :)
Tõnn

8 kommentaari:

Unknown ütles ...

Head uut aastat!

Viljandi lossimäed olid see kord õhukeselumelised ja jäiselt libedad.

Anonüümne ütles ...

tegin kuuse täna paljaks ja viskasin rõdult alla. ei tea, kes ta aiamaale veab ainult.
aga. noh. surfa, surfa! me lähme ülehomme mägedesse surfama:)

indzoi
tsau

Unknown ütles ...

Lisaks: Sul on võimalik väga hea otsepildiga Eestimaad oma loomade, lumesaju, päiksetõusu, loojanguga näha http://www.looduskalender.ee/ vali sealt metsakaamera -> otserežiim

Anonüümne ütles ...

tead ma tahtsin küsida, et sa saatsid mulle kahel erineval päeval sõnumi, milles oli pmst sama sisu, et mis sa aastavahetusel tegid ja nii... kas sa olid kummagi ajal purjus?:D mitte, et see halb oleks. niisama:D sa võid minu blogi ka lugeda, saad barcelona kohta teada. ja gee on gerda!

Unknown ütles ...

Hei, kus sa oled? Lugejad ootavad uusi pajatusi!

Klood Debyssii ütles ...

Tere Jaanek! Ära ole nii kannatamatu, nääd ise ku korralikult me kõik ootame mil Tooni ükskord seal krokude ja kakaduude vahel vihvi üles leiab.

Unknown ütles ...

Hei! Kas kõik on korras?

Timmo Tammemäe ütles ...

Ma hakkan juba muretsema..