esmaspäev, 8. detsember 2008

Sünna

07.12.08
Tere taas, mu kallid sõbrad!
Jällegi on möödas see õnnetu päev, mil nägi ilmavalgust üks kartulipäine tegelane. Juba kahekümne neljandat korda. Tahan natuke jagada seda rõõmu, mis see päev endaga kaasa tõi.
Esialgu arvasin, et sel aastal ei tule väga eriline sünna. Eksisin. Väga rõõmus olen, et nii paljud mind meeles pidasid sellel kurval päeval. Suurimad tänud kõigile, kes minu päeva õnnesoovidega täitsid! :) Ei tundnud üldse kurva ega üksikuna. Kõige vingemaks üllatuseks oli see, et minu kallis vanem venna ei unustanud absoluutselt mu sünnipäeva!! On näha, et temaga tehakse tublit tööd! :)

Sünnipäeva kulgemisest siis niipalju, et ma ei ole kunagi varem sünna puhul rannas käinud ega ennast 26-kraadistes lainetes soolakalaks hulpinud - Tehtud!
Terve päeva ümbritsesid mind meeldivad ja ilusad inimesed. Waiku „Star Warsi koer“ ütleks selle peale – that’s just perfect!
Pidustustelt ei puudunud sünnipäevalaulud, -tort, -šampus ega kirglikud suudlused. Vahva! Naaberhostelis elavad eestlastest sõbrad valmistasid korraliku üllatuse oma ettevalmistuste põhjalikkusega (tort, kaunistused, muusika ja kõik muu juurdekuuluv). Õhtu lõppes sellega, et üks meist digimuundati juudi jõulupuuks ja teda üritati avalikult häbistada (tegelikult oli see nendest väga armas ja häbitunne on mul nagunii juba ammu kadunud).
Aitäh veelkord, et mu sünna nii meeldejäävaks tegite!
Pilte ei hakka ma vast jutu sisse pikkima – panen valiku piltidest jutu lõppu. Küll aru saate, millise pildi peal päike paistab ja vesi vuliseb ning milliste peal šampus ojadena voolab. Viimase pildi peal on sünnipäevapande oma täies hiilguses.
Olge vinged ja päikest kõigile suurte lumesadude vahele!
Tõnn

6 kommentaari:

Unknown ütles ...

Kas kõik need neli pildil jagasid sulle kirglikke suudlusi?
Kas kirglikest suudlustest asi kaugemale ka jõudis?

Unknown ütles ...

mis sul nende õhupallidega pildi peal sääres pungitab :D:D:D

Einojah...pidu pidu

Triin ütles ...

Kadedaks teeb siuke sünkar :P

Eero ütles ...

Palju õnnne! Siin ilm külmetab ja väljas ei kannata kaua olla.

Vaatasin ja vaatasin, olgu ma neetud kui see pole Laura. ja no ongi ;) Eestlasi jagub ikka igasse maailma otsa! Põllumees on põline rikas, tuled tagasi ja lood enda farmi?

Unknown ütles ...

Hei! Kuhu kadunud oled?

Waiku ütles ...

Pealik teatab:
On aeg ajada torso välja nahast särgist ja lisada järgmine lugu oma blogiraatorisse, et ulmelisist seiklusist nõretavaist ridadest innustunud naislugejad (ja janek - toim.) selle järele hordidena viskuksid. Ja siis mõned sõbrad ka oma hindava pilgu saaksid peale visatud..

Vastasel juhul oleme sunnitud rakendama majanduslanguse poolt pealesunnitud sanktsioone ja teie konto sulgema Ussimaarjapäeva järgsel kaduneljapäeva öösel kell 02:33 GMT+2

Hau!