reede, 5. detsember 2008

Pierre, ära küta nii kõvasti!






02.06.08

Hei!
Sihuke lugu siis. Töötasin nüüd kaks päeva ühes teises kohas ja tegin teisi asju. Ütleme nii, et meeldiv see just ei olnud. Ma saan aru, et Eestis või kuskil mujal põhjamaal kasvuhoones töötada võib olla raske kuid umbses kile- ja klaashoones 8 tundi ringi mütata – seda võib kutsuda juba korralikuks endurance questiks. You’ll just sweat your ass off!
Pole siis ime, et poole päeva pealt prantsuse prostituudi anekdoot, kus daam palus kojamehel vähem kütta, kuna ta pidavat kliendi pealt maha libisema, meelde tuli. (Oi tuline, kui proua Rummel näeks, millised põimlaused mul praegu varrukast tulevad! :))

Numbriliselt iseloomustan neid kahte päeva nii:
1. 8h,
2. 34 kraadi õues (sees võib lisada julgelt 10-15 kraadi),
3. niiskust hästi palju,
4. tuuleiilid põrutavad kilehoones meeletu kiirusega – ca 0km/h,
5. minu suhteliselt ökonoomne mootor põletas 6 liitrit vett 8-le tunnile. See teeb siis 0,75 l/h

Töö sisuks oli vanade ürditaimede (basiilika jms) ja umbrohu üleskiskumine. Tuimalt sikutad neid päev otsa. Energia eemaldub koos nahapinnal voolava higiga ning seljalihased annavad otsad. Õnneks ei pea ma sinna farmi enam kunagi minema.
Homme saan jälle paprikat korjata J Kuna ma paprikakorjamises juba üsna osav olen, siis tasub see mul üsna hästi ära – tunnitasulised tööd on tavaliselt ca 17 AUD/h, paprikat korjates suudan korjata keskmiselt ca 25-28 AUD/h ;)
Selle nädala edasised plaanid on siis sellised, et üritan nädalavahetuse vabaks võtta, et natuke pidustusi organiseerida ja rannas ringi tsillida. Vahepeal võib vabalt ka võtta.
Muide selline viguriga lugu ka veel. Eile õhtul käisin jälle kohaliku keskealiste pandega rannas-rannalähedases piirkonnas ringi tuterdamas ja oleksin ühele ebasoovitud külalisega kokku põrkanud. Vaatas mind ainiti oma suurte silmadega ja ja näitas keelt. Vist lõi külge, aga ma ei võtnud vedu – põhjamaa poisina naeratasin häbelikult ja jätkasin väärikalt teed. Nimeks oli tal brown snake. Kui keegi ei tea, kes too on, siis vaadake wikipediast. Kodudesse ma ei soovita neid sõpru kutsuda.

Olgu siis nii. Viskan praegu arvuti nüüd kotti ja ei kirjuta liiga pikalt – tööandjad saavad teil pahaseks, kuna niikuinii ainus koht, kus seda blogi loetakse on töö juures :P
Aga lapsed, ärge kaduge kuhugi! Juba mõnes järgmises kirjatükis on oodata nimekirja Sõber Koer’a seitsmest ametist. Kohtumiseni!

Tõnn

PS! Kuna ostsin möödunud nädalavahetusel übervinge Canoni digifotoapastraadi, siis on edaspidi ka mõningaid pilte oodata. Praegu lisan aga ainult ühe pildi, kus ma enda voodi peal enda tühja kõhu pärast mossitan :P Või siis panen mõne veel.
Sellel pildil on näha mul häid sõpru (Triinu ja Toby ärasaatmispidu oli - Triin on pildilt kadunud, aga Toby on see blondi peaga saksa tüüp)

Selle teise pildi peal on näha, kuidas mul tuju oli, kui kuulsin, et Eestis nii maru talveilm on. Meil kuumutas siin samal ajal nii, et vähe ei olnud. Istusin oma voodi peal ja mossitasin.

Ja siin on näha, kuidas hommikul kell 5 tööle sõidetakse. Päikesekreemist näod siramas ja muidu ka hea olla.

11 kommentaari:

Tõnis ütles ...

Vabandan - see viimane pilt on ikka p2rast meeldivat toop2eva. Tegija v2rk!

Anonüümne ütles ...

See viimane pilt on, nagu sa oleks mingis uimas:D ja siis seda veel, et miks sa pruun ei ole? ja veel, kellelgi on homme sünnipäev piiri pääri:D

Anonüümne ütles ...

ah pekki, ma kirjutan ühe kommentaari veel, sest nüüd sain aru. sulle sobib siuke mõnepäevase habeme värk, tuli viimasel pildil välja. keep up the good work!

Unknown ütles ...

Jagan oma tarkust: mõnel tekib küsimus, et milleks soojas (kuivas) kliimas kasvuhoone. Aga seda selleks, et kastmiseks kuluv veehulk on vähemalt 20% väiksem. Oletan, et Austraalias kasutatakse kasvuhooneid samal põhjusel.

Unknown ütles ...

Sellel viimasel pildid oli mingi parm rsk. ma ütlen.

Einoh pärast kui tagasi tuled oledki sama pilusilmne kui need teised seal :D

raudselt.

Võtan su sünna puhul täna siis 1 toosti kindlasti. Täna st sul on juba homme ehk.. ALL CORREKT vms.

Unknown ütles ...

kle maisaaaru miks ma vahepeal Roos jälle olin :D krrrr

Vahur ütles ...

Hei Dude, palju õnne sünnipäevaks btw...

Klood Debyssii ütles ...

Äppi sünnipäeva Sulle!

Ära sa nüüd mamma Rummeli pärast küll muretse. Tal ilma sinu põimlausetetagi jama Dzäkobsoni koolis piisavalt. Mõtlen ainult, et laveerid oma libeduse jutuga vastustest kõrvale...... .
Eks sedagi peab oskama. Kuigi, egas ainult maa, eks Jaanekki tahaks teada. Kujutan vaimusilmas ette kuidas teine särasilmil näppudel klahvidel uidada laseb, endal põlv laua all võdisemas: kas ikka tuleb vastus ära.
Istun siin tööarvuti taga ja mõtlen, et peaks vist täna pillid kotti panema, aitab küll. Ilm on väljas kani nadi, hakkas paksu lund taevast alla pahistama. Tartu kandis pidavat teed peaaegu, et kinni olema. On alles elu! Mõne päeva pärast on jälle kõik kadunud. Niikuinii on, arvan, kuigi mürki selle peale igaks juhuks ei võtaks. Mine tea, Mannil on bensu jaoks või krt. teab milleks pappi vaja ning kust ta seda praegu ikka võtab. Eks ma siis pean Matrossovit copima ning papi välja köhima.
Sellest moraal: inimene elab enda elu ise keeruliseks. Kes käskis varbaid koiku veere taha toetada.
Aga, heakene küll, tänaseks panen sõnakotil suu kinni, mul on kõrgemalt poolt tänaseks kohustused peale pandud, seega kõrvad lonti ja tuld!
Katsu oma tsuktsiinide ja muude mädanema kippuvate moodustistega hakkama saada.

Unknown ütles ...

Soovin sulle uueks eluaastaks moekaid elurõõme!

Unknown ütles ...

Synnipäev on tore päev, seda ei juhtu iga päev!
Jälgime huviga sinu arengut kirjanduse vallas ... Kui nii edasi paned, oled tagasi tulles Tammsaare valmis!
Ole siis endiselt mõnus!
Kadri jt sugulased

Timmo Tammemäe ütles ...

Hej babe :D
Soovime koos Lauriga Sulle rohkelt õnne ning kuuma päikest! Panin Sulle tähtpäeva puhjul uute orienteerumisriiete tellimuse ka teele.

Ole Tibu!
Tim