neljapäev, 27. november 2008

I've been working on the railroad all my life & days...

27.11.08
Tere, mu kallid kaasmaalased!
Kõik noored ja vanad blogilugejad, pange nüüd hästi tähele. Paprika ehk inglise keeles capsicum on poes sellepärast nii kallis, et ta lihtsalt peab olema. Kui te teaksite, kui rõve neid korjata on, siis sügavast kaastundest oleksite nõus ka rohkem nende eest maksma.
Niisiis sai mul natukeseks ajaks katuse all töötamisest villand (tööpäevad olid liiga lühikesed ja sellega ei elanud eriti hästi ära). Nüüd olen teist päeva juba põllu peal töötanud ja paprikat korjanud. Seda siis sel korral mitte tunnitööna vaid "contract" stiilis. See tähendab, et iga ämbri pealt, mida ma praegu korjan, makstakse mulle 1 AUD. Kui kõvasti kuuma anda, siis teenib niimoodi tunduvalt paremini kui tunnitööga.
Praegu olen 2 päeva töötanud - esimene päev oli surm, teise päeva hommik oli väga OK, aga ennelõunal pidi silme eest pilt hoopis kuhugi teise kohta ära minema. Väljas oli hästi palju plusskraade ja korralikult gaasilises olekus veemolekule, mis takistasid higil kiiret aurumist - tunne oli meeldivalt libe.
Nüüd olen tööpäevalt tagasi, paprikahaisu maha pesnud, paki šokolaadiküpsiseid ära söönud ja lebotan arvuti taga. Välja hingates tunnen veel mädanenud paprika haisu :S See on üks maailma ebameeldivamatest lõhnadest. Rotten capsicum - fuhh!
Kuigi praegu tundub töö väga raske, siis vahelduseks on see päris mõnus. Mul on hostelipidajate juures juba restecpa olemas, seega saan edaspidi natuke valida ka, mis tööd ja kui palju tegema pean - olen n.ö. vana olija juba ja saan paremaid töid välja võidelda (H)
Täna õhtul tuleb vist üle peaaegu kahe nädala jälle linnapeale õhtul trallima minna. Ei kujuta ette, kuidas homme hommikul jälle kella 4-st või 4.30-st üles saan - tavaliselt olen harjunud hommikuti 7-8 ärkama, kuna shedis algas tööpäev 8-9.
Igal juhul, kallid sõbrad, olge sama kiftid, nagu alati olnud olete :) Sain eile teada, et minu äraoleku ajal juba teine paar sõprasid said maa lastega täitmise ülesandega hakkama :) Palju õnne veelkord Tarmole ja Kadrile! Tundub, et Eestis on tegusad ajad - luiged pole veel koos lumega plehku pannud ja toonekure asetäitjana on ülesannete kõrgusel. Absoluutselt.
Olge terved ja ärge nokkige nina avalikus kohas!
Tõnn

10 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Vaatasin huvi pärast siit arvuti sõnaraamatust ja mul annab ta miskipärast capsicumi vasteks punapipra, pipra ja kirbiku. (ei tea, mis see viimane on üldse, aa, ÕS annab, et kirbik on punapipar või paprika ikkagi) MOTT
Kui mitte nii soe kui seal, võiks meil pisutki soojem olla siin, memmekal on kohati polaarolud:) eevalt plokib noh, ei keera kangi.
jõudu tööle ja tsau!

Tõnis ütles ...

Ma ei tea, mis värk selle capsicumiga on, aga niimoodi siin seda igatahes kutsutakse :)
Jõudu on selle töö juures küll tarvis jah. Eks ma seda paar nädalat äkki teen, siis läheks jälle katuse alla tööle veidiks ajaks. Pappi peab kuidagi teenima ju ;)
Külmetage mu eest ka! Meil kõige parem tuba majas on külmkamber :P Seal tuleb teinekord ikka passida, kui mujal liiga kuumaks läinud on.

Unknown ütles ...

Vana olija...heh...kui uued seal siis kõik on koguaeg..mingi päevased inimesed v :D

Pipart sulle keele peale :P

Unknown ütles ...

Mis selle paprika korjamise juures ebameeldiv on kui ilmastikuolud välja jätta?
Mitu ämbrit sa tööpäeva jooksul jõuad korjata?

Klood Debyssii ütles ...

Nojah, ma kutsuks sind Trysili suusatama jaanuaris. Aga sa vist blokid. Arutasime just siis skaibi konverentsis parimatega kuidas peaks punti komplekteerima. Peale pikka ja kurnavat arutelu leidsid veidi vähem paremad tegijad, et naisi ei saa kaasa võtta. Tõusevad juba praegu liiga üles. Mul, tundub, jääb igatahes õhtusöök saamata... .
Jajah! Korja aga neid kapsikume või mis nad olid. Kuidas meie siis muidu markettist neid junne osta saaks.
Muide, soovitan sellise niiskuse ja kuumuse puhul mitte põit ejakuleerida. Uriin tuleb naha kaudu ise välja. Hehh! Jajah, nagu kosmonaut juba! Aga seda teemat ma hetkel ei arendaks, kisub kiiva nagu alati.
Tegelt vahet pole. Lähen nüüd kive rautama.

pille ütles ...

Paistab et paprikatega juba sinapeal, zucchinid ka vanad sõbrad, mis erinevaid jurakaid seal veel korjata annaks? Ja et sind ka kodus pole- aiamaa puhta kaevamata, saaks ehk sinu abiga kahe lume vahel selle tööga jõuluks kenasti ühele poole...
Lõdisesin mitu tundi kütmata ruumis koosolekul, nüüd panin just ingveri tee tõmbama, et sooja saada. Kas mäletad, mis on kui varbad külmetavad?

Anonüümne ütles ...

sul on jutt nii voolav, et anna või raamat välja!

Klood Debyssii ütles ...

Kle, mees! Räägime nüüd asjast kah. Kas seal naisi kah saab?
Peale minu on sellest tõenäoliselt Jaanek kah huvitatud, tema on meil sihuke uudisinulik ja otseküsimisega.

ollevaht ütles ...

Tervused!
Rõõm lugeda, et sul käed ja jalad tööd täis on ja et sa ikka selle eest hoolitsed, et idakalda inimesed vitamiine saaksid poest osta.
Väike õpetussõna: kui sulle mädand paprika hais ei meeldi, siis jumalapärast ära neid korja. Ega need siin Sydneys kah hästi müügiks lähe.
Vara üles, hilja voodi - nii see rikkus majja toodi!
Edu sulle ja tervitusi Bundabergi Eesti maffiale.

piret ütles ...

capsicum on mu aru saamist mööda AUS ja NZ släng. siin UK´s on selle nimetus hoopis Pepper. ja kõik aint irwavad kui capsicum ütlen!!