neljapäev, 13. november 2008

Töövaba päev

13.11.08

Tere, kallid lugejad. Vabandan, et nii pikalt ei ole midagi kirjutanud. Siinne elu on olnud füüsiliselt raske, sündmusterohke ja üsnagi huvitav, seetõttu on kirjutamisjaksu natuke vähemaks jäänud. Täna on mul aga jällegi üks töövaba päev ja otsustasin end veidi kokku võtta. Tegin endale isegi päevaplaani täna, et kõik vajalikud asjad tehtud saaksin J Nüüd istun Bundaberg Backpackers & Travellers lodge’i telekatoas, kuulan Siret Tuula & Yohani plaati (kui Eestis see välja tuleb, siis soovitan osta) ja klõbistan kuumuse käes kägisevat klaviatuuri J

Natuke uudistest siis. Üleeile oli meil väike ärasaatmispidu. Ära saatsime ühte lahedat saksa kutti Toby’t ja minu senist reisikaaslast Triinu. Nimelt on hetkel sündmused sealmaal, et Triin pani siin Bundabergis pillid kotti ja põrutas 1000 km põhjapoole. Sihtkohaks oli tal üks pisike koht nimega Ayr. Kahjuks ei ole ma temaga veel kontakti saanud, ei teagi, kuidas asjalood läinud on – telefon on tal arvatavasti tühi (minnes hakkas tal see tühjaks saama ja ta ei leidnud oma adapterit üles). Loodetavasti on tal ikka kõik korras :)

Ma natuke ei saa aru ka, miks ta tahtis just nüüd ära minna – tegelikult Bundabergis tööd on, aga ta ei jõudnud lihtsalt piisavalt närvidele käia juhtkonnale siin. Ma ise kavatsen ka pärast homset arvatavasti töökohta vahetada. Praegu hakkab zucchinide kogus vaikselt vähenema ja tööpäevad laos on lühikesed. Eile oli küll 8h-ne tööpäev, aga täna on jälle vaba. Seega ei tasu eriti ära selline töölkäimine. Ma hea meelega töötaks 6-10 tundi päevas, et raha piisavalt koguneks ja füüsiliselt nii väsinud oleks, et lolluste jaoks aega ei jääks :)

Mulle on praegu hakanud siinne elu meeldima. Tegelikult ei ole siin minu arvates hullu, kuigi vaga paljud virisevad, et liiga vaike linn on ja nii. Mulle üldiselt meeldib see rahvas, kes siin elab. Virisevad küll, aga tegelikult on vinged.

Mõtlesin, et lihtsalt info mõttes kirjeldaksin natuke oma nädala plaani:

Esmaspäev on üldiselt mõttetu päev (mina käin siis umbes 30-40 kohaliku inimesega jooksmas/söömas/pulli tegemas,

teisipäev on pitsapäev (suur pitsa maksab siis 5 AUD-d ehk 40 krooni),

kolmapäev on palgapäev,

neljapäev on odava õlle päev (1,3 liitrit õllet maksab baaris 5 AUD-d),

reede on tennise päev (käime sakslastega õhtul 3h tennist mängimas).

Nädalavahetus koosneb tavaliselt lihtsalt kahest tööpäevast, kui ise ei ole vaeva näinud ja endale vaba päeva sebinud.

Nonii, ma lähen nüüd poodi ja üritan endale mingit fotoaparaati leida. Muidu läheb tühipaljas jutt siin nii lamedaks ära, et varsti ei viitsi keegi enam seda blogi lugeda. Üritan hiljemalt järgmisest nädalast alates fotosid üles laadima hakata. Loodan, et selleks ajaks olen korraliku pildiaparaadi leidnud juba.

Olge tublid!

Luv ya’ll.

Tõnna

10 kommentaari:

Unknown ütles ...

Kui nüüd Triin ära läks, siis kellega sa nüüd ...? (lünk täida ise)

Pitsa on ikka väga odav!

Triin ütles ...

Ära seda küll karda, et keegi su blogi lugeda ei viitsi. Mina ikka loen ;) Ikka iga päev käin järge otsimas. Kallid!

Klood Debyssii ütles ...

No see Jaanek paistab üks paras maiasmokk olema... . Guut!

Klood Debyssii ütles ...

Aga mina vaatan igal hommikul ja õhtul kui koju jõuan, kas on midagi kirjutatud. Aga pikka aega ei ole olnud. Aga kunagi pole olnud, et midagi pole olnud. Siis mõtlesin, et sul on ploomid paiste läinud ja ei ole jõudu plokki liigutada. Hea on kuulda, et jalad maas on ja süsteem toimib. Jaanekil soovitan ...... ah, hea, küll ta ise teab, mis mina siin targutan. Ja üldse, ma hakkan nüüd koju minema. Ole mõnus!

pille ütles ...

Mina jälle ka loen- iga päev. Aga enamus on vanad asjad:( Nüüd vahel sekka ilmus ka uudikseid, tore!:)Et homme siis siinmaal saunapäev, silla jalad vaja välja võtta, korsten tühjaks teha,topeltaken ette ja peoke põsti panna- pamaat kutsund külad. Mardid jooksid juba mõni päev tagasi, kadrid tulevad umbkaudu nädalakese pärast ja Otipoisil kah suurekssaaamise juubel päevakorral.Nii see vanarahvas siin põlisel maalapil kalendrijärgi toimetab... Aga terviseid teiselepoole peaalaspidi kõndijatele!

Liis ütles ...

jube hea on lugeda, millega hakkama saad, mõnus on paar minutit veeta mõttes seal ja tunnetada iga rakuga seal olekut.
kas millestki puudust kaa tunned? jäi midagi maha, mis võiks kaasas olla? ...lihtsalt.. (aitan silmadega kotti pakkida oma vennaraasul, kes ülehomme oma tiivad sinna maale seab..)

Anonüümne ütles ...

aga maod ja tarantlid ja kõik need asjad, mille eest kõik hoiatasid? :D miks neid seiklustes ei ole... olgu. nali. Ole hea laps ja päevita minu eest ka natuke, siin on täitsa masendav vihmakülm ilm.
pai jee!

Tõnis ütles ...

Johansoniplikale niipalju, et las venna võtab 10 paari suspesid, plätud, päikeseprillid, kanget päevituskreemi (siin ei ole keegi kuulnud kõvemast kreemist kui 30+!!!). Ja muud ei olegi vaja. Lühkarid võiksid ka olla, aga neid saab siit ka osta.
Üldiselt on siin asjad odavamad kui Eestis. Kui homme-ülehomme pangakaardi kätte saan, siis lähen ostan endale ipod shuffle ja fotoaparaadi ära :P
Janek, Sa oled jah maiaks ära läinud :) Mitte, et varem ei oleks olnud. Hehee.
Pillele ja klood debyssiile niipalju, et kui pühapäeval Uuedal levis olete, siis ma ehk helistan, kui õigel ajal üles ärkan. Saan Seeruga ka äkki rääkida ja asjad.
Kobin nüüd kottu apelsini sööma ja magama - jube väss on peal.
Tsauh!

Unknown ütles ...

ma üks päev tegin siin vormirooga zukiiniga. Päris huvitav oli. Raudselt sinu käest läbi käinud. :D

Tule juba tagasi. Üksi suruda, rt end suruda, et end suruda, et midagi teha on raskemast raskem.

Täna siis sai koolis vist 11nes nädal läbi ja ma avasin ka esimset korda vihiku, et midagi teha.
tuupimise eest trahvi.

A pool milli on juba teenitud, või kui kaua sellega seal läheb? Alla selle ju ei mängi? :P

Ma otsustasin ka, et on korra vaja siit märjast eestist minema minna pikale nädalavahetusele Amsterdami vms. Seal peaks seeni süüa saama :D. ilm on muidu sama, aga vikerkaari lubati.

Kas sul on siis seldskonnas mõni eesti inimene kah või oled vabsee viimne mohikaanlane nüüd?

Anna sidet mees....

Unknown ütles ...

Maiasmokk? Mina? Vihjate mu kehakaalule või?