teisipäev, 14. oktoober 2008

Minek!

Niisiis minu elu esimene sissekanne päevikusse/blogisse/reisiraamatusse.
Viimased 2 nädalat on olnud minu jaoks väga omapärane. Kõik kohustused suutsin endalt ära veeretada, töölt ära tulla, kooliasjad kokku tõmmata ja isegi natuke aega hinge tõmmata.
Suutsin läbi suure sebimise ja majandamise ka suurema osa oma kallitest sõpradest-sugulastest ära näha ja au revoir öelda.
Natuke kurvaks tegi, kui nii lühikese aja jooksul nii palju armsaid inimesi näha ja siis mõelda, et neid väga pikka aega ei näe enam. Aga küll ma tagasi tulen ja neid uuesti näen. Arvatavasti olen siis 2 korda suurem ja 4 korda koledam, aga peate ka siis mind välja kannatama :)

Hommikul viskasin asjad kokku. Suur kott kaalub umbes 13 kg, väike kott sisaldab ainult arvutit ja mõningaid muid tehnikavidinaid, mida lennukis käepärast tahaks hoida.
Nüüd on veel umbes 30 minutit aega, enne kui Pamaat end tööülesannetest lahti rabeleb ja Tallinna poole liikuma hakkame. Üritan veel kodumaal kõhu täis tankida. Loodan, et lennuk väga ei raputa ja ma Waiku rogainilikku tegevust ei pea harrastama ja maarjamaa toidust viimast saan võtta :)
Igal juhul olge kõik tublid ja tibud ning teinekord andke endast märku ka. Siis ma tean, et ma ei pea Triinuga päris üksi Mungode ja riisisööjate keskel madude/krokode eest põgenema. Kui te head lapsed olete, siis äkki toon salaja ühe Ruu ka kojutulles kaasa ;)

Sõber Koer

5 kommentaari:

Ef ütles ...

too mulle koaala kaasa, kui tagasi tuled :D Nad on nii nummid ju!
Ole tubli, toredaid seiklusi ja korda minekuid! Ja ära siis väga paksuks ikka ennast söö :D:D

Vahur ütles ...

Jube-jube ikka nii kaugele minna, ma küll ei julgeks.

Timmo Tammemäe ütles ...

Olen juba teise sissekande ootel...:D

Muide, kui Sul peaks arvutis olema meie suvise süstamatka pildid Naissaarele, maru vinge kui saaksid need kuhugi kättesaadavalt lükata (Janika tunneb ka puudust).

Ole tugev! :-)

Eero ütles ...

Noh noh noh kuidas läheb? Võeti piiril kinni või lõunapoolkeral internet ei levi või magad palmi all?

Timmo Tammemäe ütles ...

Sain mõlemale oma probleemile juba lahendi, nii piltide kui ka sissekannete osas (Y).